Voorbereidingen - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Wilnanda Schouten

Blijf op de hoogte en volg Wilnanda

03 Maart 2015 | Nederland, Brakel

Ha lieve mensen!

Bij deze dan mijn 1e reisverslag.. Ook al ben ik nog niet weg toch even snel een blogje over hoe het hier gaat.
alle administratieve klusjes zijn bijna klaar, koffers staan al klaar om ingepakt te worden, ik hoop mijn vlucht deze week te boeken, aankomende paar dagen zitten volledig volgepland met bezoekjes aan vrienden, familie, en kennissen. al dat afscheid nemen :( niet mijn sterkste kant, maar ik heb er ontzettend veel zin in!

volgende week zaterdag om 9:30 gaat mijn vliegtuig de lucht in, en dan hoop ik er ook in te zitten. Ik hoop dan om 09:35 in Luton aan te komen, en word daar opgehaald door iemand die in Bethesda Home werkt. De zondag hoop ik daar een dienst bij te wonen, en dan start ik de week met inwerken, bijkomen, wennen en veel nieuwe dingen leren.

Ik heb al contact gehad met Engeland en ik kan je vertellen... ik heb er SUPER VEEL ZIN IN!!

mensen, ik ga gauw weer verder met het voorbereiden! ik hoop snel weer wat nieuws er op te zetten, als dat zo is,, dan zit ik al in Engeland!

Tot snel.

Liefs Wilnanda

  • 03 Maart 2015 - 17:56

    Jan:

    Ziet er leuk uit Wil

  • 03 Maart 2015 - 18:06

    Joanne:

    Je kan het!!! ;) <3

  • 03 Maart 2015 - 18:57

    Gerrieke:

    Heel spannend.......toy toy

  • 09 Maart 2015 - 21:36

    Familie Lid:

    veel suc6 he, met welke maatschappij vlieg je? 5 minuutjes

  • 14 Maart 2015 - 14:13

    Wilnanda Schouten:

    weet niet wie de laatste reactie heeft geschreven? :) maar het is geen 5 minuutjes hoor, t is 1 uur en 5 min. hier in Engeland is het n uur vroeger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilnanda

Ik ben Wilnanda Schouten, 21 jaar oud en woon in Brakel. Ik ben de 3e van 6 kinderen. Maart 2015 hoop ik te vertrekken naar Harpenden, Engeland. Via dit blog houd ik jullie op de hoogte van het reilen en zeilen daar in Bethesda Home. Veel liefs, Wilnanda

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 4697

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 14 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: