Adres gegevens en wat ervaringen van mijn 1e dagje - Reisverslag uit Harpenden, Verenigd Koninkrijk van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu Adres gegevens en wat ervaringen van mijn 1e dagje - Reisverslag uit Harpenden, Verenigd Koninkrijk van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu

Adres gegevens en wat ervaringen van mijn 1e dagje

Door: Wilnanda Schouten

Blijf op de hoogte en volg Wilnanda

16 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Harpenden

Lieve mensen,

Mijn eerste werkdagje zit er weer op! druk druk druk, heel mijn hoofd loopt over, ik heb zelfs al in het Engels gedroomd.. wat betekent dat het dus allemaal goed komt volgens collega's :P
gisteren ben ik bij een collega thuis geweest, wat erg leuk en gezellig was. 1e kerkdienst mee gemaakt, waar ik de helft van heb kunnen volgen. Ik werd hartelijk welkom geheten en de pastor kwam na afloop even langs om te vragen of ik hem heb kunnen volgen. wat aardig. 's middags een soort bijbelstudie met wat "chapelmembers" wat erg goed te volgen was.
ik ben heel de dag bij die collega gebleven en 's avonds weer terug naar Harpenden, Bethesda. Erg genoten. maar soms denk ik: praten jullie maar gewoon verder ik ga even in het nederlands denken :) ;) pfff heel mijn hoofd stroomt over van al het nieuwe en anders denken. maar gelukkig zijn ze heel attend en laten ze mij een beetje mijn gang gaan.
donderdag heb ik een DO: Day Off, wat betekent dat ik een dagje vrij heb. dan wil ik eventjes ergens heen met de bus, wat betekent dat er wat foto's komen. ik heb nog geen foto's van buiten kunnen maken, ikj heb namelijk niet veel zin om in de regen te staan :D

zooo ik denk dat ik het hier eventjes bij laat.
oja!!
zoals ik heb beloofd in mijn laatste blog heb ik het adres gevraagd:
voor degene die wat willen sturen of misschien langs willen komen :P
Behtesda Home
201 Luton Road
Herts
AL5 3BZ

bij deze,

lieve groetjes

Wilnanda

  • 16 Maart 2015 - 23:29

    Ankie:

    Veel succes! Alles maar over je heen laten komen ! Komt goed!

  • 17 Maart 2015 - 12:59

    Erica:

    Ha Willie,
    Wat leuk om je zo te volgen. Ben trots op je en laat alles maar rustig op je in werken. Denk je er wel aan om links te lopen? ha ha ha.

    Zwaai zwaai groetjes pa en ma




  • 17 Maart 2015 - 17:41

    Wilnanda Schouten:

    love you all!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilnanda

Ik ben Wilnanda Schouten, 21 jaar oud en woon in Brakel. Ik ben de 3e van 6 kinderen. Maart 2015 hoop ik te vertrekken naar Harpenden, Engeland. Via dit blog houd ik jullie op de hoogte van het reilen en zeilen daar in Bethesda Home. Veel liefs, Wilnanda

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 4706

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 14 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: