First Impression - Reisverslag uit Harpenden, Verenigd Koninkrijk van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu First Impression - Reisverslag uit Harpenden, Verenigd Koninkrijk van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu

First Impression

Door: Wilnanda Schouten

Blijf op de hoogte en volg Wilnanda

14 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Harpenden

Lieve mensen,

Daar zit ik dan, op m'n kamertje in Harpenden. Ik heb wat mensen beloofd dat ik het adres zou vragen, ik ga zo eten dus vraag ik gelijk wat het adres is en dan zal ik dat volgende week eventjes doorgeven.

Nou vanmorgen was het voor ons, pa joanne en Hannah al vroeg dag. 6 uur ging de wekker, en kwart voor 7 reden we thuis weg.
rond kwart voor 8 was ik op schiphol en moest ik mijn ruimbagage inchecken.. veel te veel kilo's natuurlijk dus er moest wat bijbetaald worden. :( maar goed dat is allemaal goed verlopen.
toen kwam het afscheid nemen :.( iets minder leuk maar gelukkig ben ik niet aan de andere kant van de wereld, en bestaat er WhatsApp en Skype, zo kan ik toch een beetje meegenieten van wat er thuis allemaal gebeurd, en andersom ook :P

toen ik eenmaal in het vliegtuig zat voelde ik me iets minder eenzaam ;) het vliegen blijft nog steeds enorm gaaf en mooi! de zon scheen boven de wolken, en het was super mooi weer!
alles is goed gegaan.
op het vliegveld in Luton kwam er een man op me af met een hond.. help wat gaat hier gebeuren? Of hij mijn tas mocht onderzoeken, en die hij was die hond.. ja prima ga je gang.
gelukkig heeft die hond niks gezien, of geroken hoe het ook is :)
ik liep weer snel verder en kwam Debbie tegen, de vrouw die me op kwam halen.
aardige vrouw, veel praten, gezellig in de auto. ( ik wilde al rechts instappen, maar daar zit het stuur :)
na ong. 20 min kwamen we aan bij Bethesda Home.
een warm onthaal, kleine rondleiding en een kopje thee met toast.
daarna heb ik mijn koffer uitgepakt en mijn kamer een beetje gezellig gemaakt, tijd voor foto's!! ;)

Vanmiddag heb ik erwten, spruiten, lamsvlees, gebakken aardappelen en een soort van zoete wortel op. Het was heerlijk maar veel te veel :)
om half 3 vertrekken we ri de kerk, er is een "pricegiving" van de zondagschool. Kinderen zeggen een versje op en dan krijgen ze na afloop een boekje, en daarna is er een "Tea". heel leuk om dat allemaal mee te maken.





  • 14 Maart 2015 - 20:55

    Ineke:

    Gezellig Wil.

    Heel veel plezier met je werkzaamheden. Ga er van genieten.
    We blijven je volgen.
    Xx de John en Ineke

  • 14 Maart 2015 - 20:57

    Hannah Everse:

    Hee lieve Wil,

    Leuk wat je allemaal al meegemaakt hebt. Je schrijft leuk! :)
    Hoop snel meer van je te lezen! Fijne tijd daar aan de overkant van het water.

    Liefs Hannah

  • 14 Maart 2015 - 21:51

    Jan:

    Ziet er goed uit Wil,veel plezier daar aan de andere kant.

    Groetjes Jan en Els

  • 14 Maart 2015 - 22:31

    Berdi:

    Het is al een heel verhaal, en het zijn pas de belevenissen van 1 dag.
    Veel succes en plezier aan de overzijde van die grote plas!
    Geniet van deze ervaring.

    Groetjes Berdi

  • 14 Maart 2015 - 23:17

    Gerrieke:

    Ha die Wil,

    Fijn een goede vlucht/aankomst.
    Heel fijne tijd gewenst, en ga je zeker volgen. Leuk!

    Liefs Gerrieke

  • 15 Maart 2015 - 07:48

    Wilnanda Schouten:

    wat en lieve reacties.. dankjullie wel allemaal. :*

  • 16 Maart 2015 - 10:39

    Aunt Dian:

    Dear nicht,
    heb een goede first workweek enne....keep to the left!!!!
    Shall we write een poosje half engels/half dutch en after 3 maanden helemaal in english?
    Heb het goed en till next!!!
    Greets from Houten

  • 16 Maart 2015 - 16:04

    Wilnanda Schouten:

    dear tante,

    I probably think it is een goed idee om het nu even in het half Dutch/half English te doen.
    So over 3 months helemaal in het English. Thanks for your reactie! super lief dat jullie me willen volgen.

    so, here from you soon!

    greets from UK, harpenden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilnanda

Ik ben Wilnanda Schouten, 21 jaar oud en woon in Brakel. Ik ben de 3e van 6 kinderen. Maart 2015 hoop ik te vertrekken naar Harpenden, Engeland. Via dit blog houd ik jullie op de hoogte van het reilen en zeilen daar in Bethesda Home. Veel liefs, Wilnanda

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 4708

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 14 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: