Even wat info. :) - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu Even wat info. :) - Reisverslag uit Brakel, Nederland van Wilnanda Schouten - WaarBenJij.nu

Even wat info. :)

Blijf op de hoogte en volg Wilnanda

23 April 2015 | Nederland, Brakel

21-04-2015. 18:00. (En. Tijd)
Het heeft even geduurd voordat ik weer een blogje plaatste op deze site om jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen en momenten.. Mijn excuses voor dit. Maar nu ik toch moet wachten op mijn vlucht, vliegtuig heeft vertraging, kan ik mooi even wat typen.
Het is een hele omschakeling geweest om hier een beetje te wennen, en het missen van thuis, nederland en familie was erg sterk. Gelukkig hebben we wifi skype= thuis zijn. Heb ondertussen veel gewerkt en engelse taal geleerd. Collega’s zijn erg hartelijk. Ben in wat dorpjes/ stadjes wezen kijken. Helaas nog niet in Londen, wat ik na mijn vakantie in Holland deze weken zeker ga doen, en zo snel mogelijk. 
ik ben al wel met mijn collega’s uit eten geweest naar het “waffle house”. Ter ere van de verjaardag van mijn collega, die 18 werd. Het is hier een groot feest als je 18 en 21 word. Het is niet zoals in Nederland dat dan de hele huiskamer vol zit met visite, maar je gaat dan gewoon lekker uit eten met elkaar. Wat erg lekker was.
Verder vertoef ik nog vaak op mijn kamertje beneden. Naast lopen en een boodschap doen in het winkeltje hier even verderop ben ik nog niet verder geweest dan de kerk in de stad. In de kerk is een warme en goede sfeer. Ze zijn erg op elkaar betrokken, klein kerkje, en het is echt ons kent ons.
Helaas zijn er ook minder leuke dingen op het werk. vorige week is er een bewoner overleden, ze mocht 92 worden. Mijn eerste sterfgeval waar ik heel dichtbij was. Het is moeilijk om iemand te zien sterven die je maar even hebt verzorgd, en nog niet goed kent. Wat moet het dan voor sommige zijn om iemand te zien sterven die je heel lang kent en een goede band mee hebt. Het was erg moeilijk maar gelukkig zijn mijn collega’s erg lief, en kan ik er goed mee praten. ( en dan is skype erg fijn om na je dienst eventjes met thuis contact te hebben.)
Ik hoop de komende 2 weken met familie door te brengen. Zoals ik zei zit ik nu te wachten op mijn vlucht. Over 20 minuutjes kan ik ri het vliegtuig. Dus ik ga de laptop even dicht doen en richting de gate. Tot snel!

23-04-2015. 21:30. (Nl. tijd)
Ehm… het heeft even geduurd voordat ik weer wat aan het schrijven ben, maar hier weer een berichtje. Het vliegen was weer super! Mooi weer, en schitterend uitzicht. Bijna geen bewolking, het opstijgen en landen ging prima!
het was heerlijk thuis komen. Joanne kwam me halen op station Utrecht, dus die zag ik al wat eerder. Ik was rond 23:45 weer thuis. Ik heb weer een heerlijke dag achter de rug, genoten van het thuis zijn. En ’s avonds weer zoals elke woensdag gezwommen.
We hebben er thuis weer een extra bewoner bij, sinds ik weg ben is het natuurlijk wat stiller geworden . We hebben sinds kort een trouwe viervoeter onder ons dak wonen.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden, gesprekken en kaarten die ik gekregen heb! Zeer gewaardeerd. Ik ga snel onder de wol, dat ene uurtje verschil voel ik nog wel .
Dit keer hoop ik snel weer wat van me te laten horen.

Lieve groetjes
Wilnanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilnanda

Ik ben Wilnanda Schouten, 21 jaar oud en woon in Brakel. Ik ben de 3e van 6 kinderen. Maart 2015 hoop ik te vertrekken naar Harpenden, Engeland. Via dit blog houd ik jullie op de hoogte van het reilen en zeilen daar in Bethesda Home. Veel liefs, Wilnanda

Actief sinds 03 Maart 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 4707

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 14 September 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: